Остання редакція:4 Жовтня 2012 року

Сергій Брін: За п’ять років ви зможете придбати автомобіль з автономним роботизованим керуванням

У травні цього року компанія Google змогла отримати ліцензію в штаті Невада на рух дорогами загального призначення роботи-зованих автомобілів. 25 вересня компанія зробила ще один крок до впровадження цієї футуристичної можливості в повсякденне життя - Сергій Брін в штаб-квартирі Google в присутності губернатора Каліфорнії Джеррі Брауна (Jerry Brown) підписав угоду SB1298, яка описує правила безпеки і ряд інших стандартів при русі автомобілів, керованих комп'ютерами. При цьому, як повідомляється в прес-релізі, сам губернатор спробував на собі як це - проїхатися на машині без водія-людини.

google_car

Фактично це означає, що такі автомобілі отримали легальний статус в Каліфорнії (такий же, крім Невади, є і у Флориді), і Google володіє законною можливістю їх тестування на дорогах загального призначення. Однак, найбільш цікавим моментом у цій події є багатообіцяюче заяву Сергія Бріна - «Ви можете порахувати на пальцях однієї руки число років, коли звичайні люди зможуть спробувати що це таке [автомобілі без водія]». При цьому, як водиться, ніяких подробиць щодо ціни такого рішення керівник Google не повідомив, проте, примітно, що в момент підписання угоди, він був в іншому футуристичному гаджеті - окулярах Google Glass - як би підкреслюючи високотехнологічний рівень своєї компанії.

brin

Безпілотний автомобіль Google - проект компанії Google. На даний момент проект очолює інженер Себастьян Тран, директор лабораторії штучного інтелекту Стенфордського унівеситету, один з творців сервісу Google Street View, чия команда займалася проектом Стенлі (англ. Stanley) в Стенфордському університеті, який отримав приз у 2 млн дол. від Міністерства оборони США, перемігши в 2005 році в конкурсі DARPA Grand Challenge. Команда, яка розробляє безпілотний автомобіль ( Гугломобіль), включає 15 інженерів Google, серед яких Кріс Урмсон, Майк Монтемерло, і Ентоні Левандовські, які раніше працювали над проектом DARPA Grand.

У червні 2011 року компанія Google успішно пролобіювала закон штату Невада, який дозволяє використання безпілотних автомобілів на дорогах загального користування. У Google відмовилися пояснити, чому вибір був зроблений на користь Невади.

У травні 2012 Департамент транспортних засобів штату Невада (Nevada Управління Автомобільного Транспорту, DMV) видала відповідну ліцензію Google, а незалежний наглядовий комітет при DMV, який здійснював нагляд за процедурою видачі першої ліцензії на безпілотний автомобіль, затвердив дизайн номерного знака з символом нескінченності на червоному фоні.

На даному етапі, при проведені випробувань дорогами загального призначення, за кермом повинен знаходитись водій, який у разі виникнення непередбачених або критичних ситуацій візьме керування на себе.

Система використовує інформацію, зібрану сервісом Google Street View, відеокамери, датчик LIDAR, встановлений на даху, радари в передній частині авто і датчик, підключений до одного із задніх коліс, який допомагає визначити позицію автомобіля на карті.

У 2010 році Google протестував кілька автомобілів, обладнаних такою системою. У реальних умовах, без участі людини автомобіль, проїхав близько 1600 км повністю автономно і ще 225 308 км з частковою участю людини.

Під час тестування сталося всього пару аварій. Одна дорожньо-транспортна пригода сталася, коли інший автомобіль в'їхав в гуглмобіль, що стоїть на світлофорі, інша, за словами спеціалістів Google, сталася, коли за кермом знаходився водій. За твердженням Google, їх автоматизована система може знизити кількість ДТП, травм і смертей, в той же час використовуючи паливо і дороги більш ефективно.

У проекті беруть участь 7 автомобілів: 6 Toyota Prius і одна Audi TT, а також 12 водіїв і 15 інженерів.

У 2012 році компанія Google повідомила в своєму блозі про те, що їхні автомобілі проїхали вже 300 тисяч миль (більше 480 тисяч кілометрів) з мінімальною участю людини. Це дозволило компанії знизити екіпаж автомобілів до 1 людину. Google також оголосила, що поповнила парк безпілотних автомобілів гібридним кросовером Lexus RX450h. Вони необхідні для тестування системи на ділянках зі складним рельєфом.

За матеріалами: http://en.wikipedia.org, http://techcrunch.com

Експерти назвали націю, яка відповідальніше за всіх ставиться до вибору паролів

password

Експерти в області кібербезпеки з Кембріджського університету провели глобальне дослідження: проаналізувавши 70 млн паролів, вони прийшли до висновку, що краще за всіх свої акаунти захищають німці. Цікаво, що найпростіший пароль 123456 відкриває доступ до мільйонів банківських рахунків, кредитних карток та особистих даних на всіх рівнях. Знаючи цей універсальний та найпоширеніший у світі пароль, хакери можуть дозволити собі все що завгодно, наприклад, зламати особисту пошту Башара Асада. Середньостатистичний пароль складається з шести знаків і підбирається досвідченим хакером за 10 хвилин. Китайці вважають за краще використовувати числа, а європейці - слова. У порівнянні з іншими державами, найбільш захищеними виявилися німецькі та корейські користувачі. Дослідник Джозеф Бонно впевнений, що причина - в самій німецькій мові, в якій багато довгих і складних для іноземців слів, включаючи імена і топоніми. Навіть нехитрі паролі на кшталт MarieLuise5 або Annaberg-Buchholz#1 підібрати куди складніше, ніж Joey123 або Newyork01.Що стосується корпоративних даних, то улюбленим паролем всесвітньої економікі виявився password1. За ним слідують welcome, password01 та password2.


Intel повідомила про початок розробки комп'ютерів, які можуть навчатися

intel logo

Intel повідомила про початок дослідження з розробки пристроїв, які можуть "імітувати людський мозок" і дізнаватися більше про своїх користувачів.

"Інтеловський" Науково-дослідний Інститут розробки обчислювального інтелекту (Collaborative Research Institute for Computational Intelligence), спільно з ізраїльським інститутом Technion та університетом Hebrew (Hebrew University) займуться цими дослідженнями.

Джастін Раттнер, технічний директор компанії Intel сказав, що зараз смартфони не є такими вже й розумними, і що в планах компанії стоїть розробка більш розумних пристроїв: "Мій смартфон абсолютно нічого про мене не знає" - додав він. Дослідження Intel направлено на розробку не тільки спеціальних додатків, але і маленьких комп'ютерів, які в результаті покращать наше життя:

"Наприклад, ви загубили вдома ключі від машини і не можете їх знайти, пристрій, протягом першого тижня буде запам'ятовувати, де ви їх залишили в останній раз, а вже на другий тиждень буде нагадувати вам, щоб ви не забули їх, виходячи з дому".

Виробництво перших таких розумних пристроїв за прогнозами має розпочатися до 2014-2015 років. Intel додала, що деякі напрацювання, на основі нової технології вже взяла на озброєння компанія Adidas. Спеціальна технологія дозволяє визначити стать, вік і розмір ноги, щоб підібрати відповідне взуття.

 

За матеріалами: Світ24

 

 

Комп'ютери Lenovo визнали найбільш надійними

lenovo

Американська компанія Rescuecom, що займається ремонтом ПК і технічною підтримкою користувачів, опублікувала свій традиційний рейтинг надійності комп'ютерів та якості клієнтської підтримки виробників. Рейтинг складено з урахуванням співвідношення числа звернень користувачів в сервіс-центр і ринкової частки цієї компанії.

Отже, згідно з даними Rescuecom, комп'ютери Lenovo визнані найнадійнішими - за кількістю набраних очок китайський вендор суттєво випередив своїх конкурентів. Комп'ютери Apple, знаходяться лише на четвертому рядку списку - їх обігнали комп'ютери Toshiba і Samsung, які по надійності опинилися на другому і третьому місці відповідно.

"Відносно невисокі показники Toshiba і Samsung в нашому рейтингу свідчать про цікаву тенденції в сфері надійності комп'ютерів, за якою стоїть поспостерігати протягом всього цього року», - коментує Девід Мілман (David Мільман), засновник і генеральний директор Rescuecom.

У рейтинг також увійшли комп'ютери ASUS і HP - вони розташувалися на п'ятій і шостій позиції відповідно. І, нарешті, завершують список комп'ютери Dell, Sony і Acer. Укладачі рейтингу відзначають, що комп'ютери Lenovo ось вже впродовж декількох років отримують високі бали, тоді як показники Dell, HP і Acer останнім часом знизилися.

За матеріалами: internetua

 

Масачусетський Технологічний Інститут запускає безкоштовні курси для отримання дистанційної освіти 

MIT

Масачусетський Технологічний Інститут (MIT http://web.mit.edu/), один з найбільш рейтингових університетів у світі, анонсував свій перший безкоштовний курс навчання, який буде повністю проходити в режимі он-лайн.

Першим прототипом такого онлайн-проекту під назвою MITx буде курс електроніки, який розпочнеться в березні. За результатами навчання успішні студенти отримають сертифікат.

За словами представників університету, MITx призначений для усунення бар'єрів в отриманні освіти і є значним кроком вперед в області використання технологій для віддаленого навчання.

Пропозиція MIT незвично тим, що до онлайн-навчання запрошуються студенти з усього світу, освіта пропонується безкоштовно і без вступних вимог, а після закінчення навчання видається сертифікат від імені MIT.

Як і у багатьох провідних університетах, навчальні матеріали MIT доступні в онлайні. Однак проект MITx йде далі, створивши акредитованих курс спеціально для онлайн-студентів. При цьому і навчальні матеріали, і здача іспитів відбувається по Інтернету.

Перший навчальний курс 6.002x: «Circuits and Electronics» (Схемотехніка і Електроніка) заснований на однойменному курсі, який читається студентам в стінах університету. Примітно, що в режимі он-лайн буде викладатися повна версія курсу, не урізана в порівнянні зі своїм оффлайновим аналогом.

В рамках MITx будуть функціонувати віртуальна лабораторія, e-підручники, а онлайн-обговорення та відео будуть аналогами лекцій. Навчання буде займати близько 10 годин  на тиждень протягом червня. Для поліпшення розуміння матеріалу, передбачається виконання інтерактивних завдань.

Хоча формальних вступних вимог немає, студентам знадобиться знання математики і кругозір в науці.

Після першого курсу по електроніці, університет планує запустити он-лайн курси в галузі біології, математики і фізики.

Ректор МТІ Рафаель Рейф, каже, що університет хоче використати цей досвід як спосіб дізнатися, чому можна навчити дистанційно, а що необхідно вивчати з викладачами «вживу».

Посилання на інформацію про курс: 

http://mitx.mit.edu/

https://6002x.mitx.mit.edu/

За матеріалами: http://www.science-community.org/