» Новий король 3D
Додано: Вівторок, 19 Лютого 2013 року о 18:20
Автор: Дмитро Іванчишин

Сьогодні корпорація nVidia офіційно представила новий відеоадаптер під назвою GeForce GTX Titan. Відхилення від звичайної цифрової абревіатури у назві продукту маркетологи компанії обґрунтовують використанням дорогих матеріалів у конструкції, ексклюзивністю та революційною продуктивністю. 

Titan

Карта базується на відеопроцесорі GK110, що раніше застосовувався лише для серії професійних прискорювачів Tesla K20X. Він включає 2688 шейдерних блоки, 224 текстурних блоки, 48 блоків рендеринга і шину пам'яті розрядністю 384 біт. Кристал складається з 7,1 млрд транзисторів і має площу 551 кв. мм. На думку nVidia GK110 є найбільш продуктивним відеопроцесор на сьогодні.

titan  

Titan оснащений 6 ГБ пам'яті, набраної 24 мікросхемами GDDR5, які розпаяні з обох боків друкованої плати. Кулер із застосуванням випарної камери і вентилятора турбінного типу займає два слота розширення. За виведення зображення відповідають порти Dual-Link DVI (2), повнорозмірні HDMI і DVI. Відеокарта працює на рекомендованих частотах 837 (876) / 6008 МГц відповідно для ядра і чіпів пам'яті. Значення в дужках вказує на частоту при активації динамічного розгону.

Рекомендована роздрібна ціна адаптера встановлена на відмітці $1000 для ринку США.

Детальні технічні характеристики

За матеріалами:  overclockers.ua

» 14 комп'ютерих ігор визнано творами сучасного мистецтва
Додано: П'ятниця, 15 Лютого 2013 року о 21:18
Автор: Дмитро Медзатий

pacman

14 комп'ютерних ігор різних часів були визнані «видатними прикладами інтерактивного дизайну», і стали повноправними експонатами Музею сучасного мистецтва у Нью-Йорку. Представники музею відзначили, що ці чотирнадцять ігор покладуть початок «нової категорії творів мистецтва в колекції музею».

У даний момент співробітники музею активно розшукують оригінальні носії ігор. Непросте завдання, беручи до уваги той факт, що деякі з ігор були створені майже 40 років тому. Крім того представникам музею стало відомо, що, для забезпечення збереженості  експонатів і передачі їх майбутнім поколінням, розробники передадуть в розпорядження виставки програмний код.

Обираючи ігри, мистецтвознавці оцінювали не тільки їх візуальну складову, але й керувалися рядом критеріїв - від простоти коду до дизайну користувацького інтерфейсу. На рішення вплинули і висновки сторонніх експертів - учених, критиків, істориків.

Таким чином, з березня 2013 року в виставкових залах Нью-йоркського Музею сучасного мистецтва відвідувачі зможуть побачити такі ігри як:

Pac-Man (1980),

Tetris (1984),

Another World (1991),

Myst (1993),

SimCity 2000 (1994) ,

vib-ribbon (1999),

The Sims (2000),

Katamari Damacy (2004),

EVE Online (2003),

Dwarf Fortress (2006),

Portal (2007),

flOw (2006),

Passage (2008),

Canabalt (2009).

Згодом експозиція буде розширюватися.

За матеріалами: http://www.moma.org

» День відкритих дверей
Додано: П'ятниця, 15 Лютого 2013 року о 21:02
Автор: Юрій Кльоц
» Вчені створили провідник, що може самовідновлюватись
Додано: Понеділок, 11 Лютого 2013 року о 23:01
Автор: Дмитро Медзатий

wires

Матеріалознавці з Університету штату Північна Кароліна розробили новий провідник з покриттям: якщо його розрізати - кінці знову «зростуться», повідомляє блог Txchnologist. Провідник і ізоляційний матеріал з полімерів здатні «склеїтися» на молекулярному рівні, якщо два розрізаних шматочки прикласти один до одного. Такий результат став можливий завдяки сплаву іридію і галію - ці метали в серцевині дроту залишаються в рідкому вигляді. Самовідновлювальні полімери доступні у вільному продажу. Рідкий метал дозволяє розтягувати дріт і з'єднувати його під різними кутами, отримуючи з нього найскладніші конструкції.

"Також завдяки рідкому металу провід володіє відмінними провідними властивостями. Підвищена еластичність і здатність до самовідновлення дає нашим проводами величезний потенціал для застосування в екстремальних умовах", - повідомляє Майкл Дікі (Michael Dickey), професор хімії і біомолекулярної технології університету. Дані про нову розробку представлені в журналі Advanced Materials.

За матеріалами: http://portaltele.com.ua

» Український школяр став переможцем конкурсу від Google
Додано: Четвер, 7 Лютого 2013 року о 17:50
Автор: Дмитро Медзатий

gl

Компанія Google повідомила, що український школяр Ілля Ковалевський став одним з 20 переможців конкурсу Google Code-in 2012. Ілля живе в Києві, і йому 13 років.

Google Code-in - це змагання з розробки програмного забезпечення з відкритим кодом для школярів  з усього світу. Конкурс проходив з 26 листопада 2012 по 14 січня 2013 року, за цей час у змаганні взяли участь 334 школяра з 36 країн, які в цілому виконали 1925 завдань. Для більшості учнів це було перше знайомство з розробкою програмного забезпечення з відкритим кодом. В рамках Google Code-in вони отримали можливість попрацювати з провідними фахівцями Open Source організацій, які давали їм найрізноманітніші завдання для виконання. В результаті, кожна з 10 організацій-наставників вибрала двох учасників, які стали переможцями від цих організацій на основі вичерпної роботи, яку учасники виконували протягом семи тижнів конкурсу.

В кінці квітня переможці вирушать на чотири дні в головну штаб-квартиру Google в Маунтін-В'ю, штат Каліфорнія, США, разом зі своїми батьками або опікунами. Під час цієї подорожі школярі відвідають церемонію нагородження, зустрінуться з інженерами Google, проведуть день в Сан-Франциско і зможуть знайти нових друзів зі схожими інтересами.

20 переможців Google Code-in 2012 в загальному виконали 576 завдань - від оцінки функції розпізнавання обличчя в програмі ліквідації наслідків стихійних лих до створення відеороликів та скрінкасти, які вчать інших принципам роботи програмного забезпечення і пояснюють, як писати сценарії для розробки таблиць MySQL.

Офіційний сайт конкурсу: http://www.google-melange.com

» Збори з науково-педагогічної практики
Додано: Середа, 6 Лютого 2013 року о 10:17
Автор: Сергій Мостовий

ЗБОРИ

з науково-педагогічної практики

для магістрів спеціальності "Системне програмування"

відбудуться 11.02.2013 о 10-30 в аудиторії 1-107

 

Явка обов'язкова!